Juo­ma­ve­si on edel­leen kei­tet­tä­vä Jo­lan­gin ve­den­ja­ke­lu­alueel­la

Juomaveden keittokehotus jatkuu edelleen Ylitornion Jolangilla ja on voimassa toistaiseksi.

6. syyskuuta otetuissa vesinäytteissä löytyi yksi koliforminen bakteeri verkostovesinäytteestä. E. Coli bakteereita ja Enterokokki bakteereita ei löytynyt.

Verkostovesinäytteestä löytyi ensimmäisen kerran koliformisia bakteereja 17. elokuuta.

Ylitornion vesi- ja viemärilaitos jatkaa verkoston huuhtelua.

Vesilaitos on järjestänyt puhtaan veden jakelupisteet Raanujärven koululle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä