Kolumni

Joulu on es­ka­pis­mia eikä os­tos­hel­vet­tiin voi paeta mitään

Ei ole viisasta kertoa tällaista sanomalehtikolumnissa, mutta inhoan joulumusiikkia. Tai niin olen tottunut ajattelemaan ja ärsyyntymään joka vuosi, kun Last Christmas ja se Mariah Careyn biisi nousevat Spotifyn kärkeen jo marraskuussa.

Päivänä muutamana istuin kuitenkin naapurikahvilassa, jossa musiikki soi yleensä niin hiljaisella, ettei sitä huomaakaan. Nyt havahduin tajuamaan, että joululauluhan se siellä: jokin tyylikkään hillitty versio ikivihreästä Little Drummer Boysta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut