Kesällä ja lomaillessa elämä usein vapautuu myös alkoholin käytön suhteen – lasillinen silloin tällöin, pullo, pari viikossa. Kesähän on niin harvoin, ja lyhytkin se on. Eihän kesätissuttelusta mitään haittaa voi olla, saatat selitellä itsellesi ja muille.
Kun arki syksyn tullen taas koittaa, saatko korkin kiinni? Vai tarvitsetko apua ja tukea?
Jos tarvitset apua muista, että vertaistuki auttaa ja saman kokeneet vertaiset tukevat.