Il­ta­leh­ti: So­siaa­li- ja ter­veys­mi­nis­te­ri Hanna Sark­ki­sen mukaan hal­li­tus on kes­kus­tel­lut tar­tun­ta­jäl­ji­tyk­sen lo­pet­ta­mi­ses­ta

Sosiaali- ja terveysministeri Hanna Sarkkinen pitää kolmatta rokotuskierrosta todennäköisenä koronavirusta vastaan. Arkistokuva.
Sosiaali- ja terveysministeri Hanna Sarkkinen pitää kolmatta rokotuskierrosta todennäköisenä koronavirusta vastaan. Arkistokuva.
Kuva: Pekka Peura

Sosiaali- ja terveysministeri Hanna Sarkkisen mukaan hallitus on keskustellut siitä, kannattaako koronaviruksen tartunnanjäljitystä jatkaa enää.

Keskiviikkona Iltalehdelle aiheesta kertoneen Sarkkisen mukaan asiassa "on otettava huomioon vaihtoehtoiskustannukset eli se, että jäljityksen resurssi on jostakin pois".

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä