Enon­te­kiö myy säh­kö­lai­tok­sen sul­je­tuin ovin

Enontekiön kunnanvaltuusto kokoontuu tänään keskiviikkona klo 17 päättämään kunnan sähkölaitoksen myynnistä suljetuin ovin. Kuntalaisille ei ole etukäteen kerrottu, mikä taho on valmis ostamaan kunnan sähkölaitoksen ja mikä on kauppahinta.

Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen perustelee salailua kahdella asialla. Ostajataho ei halua tulla julkisuuteen eikä kertoa kauppahintaa ennen kuin valtuusto on päätöksensä tehnyt.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä