Enontekiön kunnanvaltuusto kokoontuu tänään keskiviikkona klo 17 päättämään kunnan sähkölaitoksen myynnistä suljetuin ovin. Kuntalaisille ei ole etukäteen kerrottu, mikä taho on valmis ostamaan kunnan sähkölaitoksen ja mikä on kauppahinta.
Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen perustelee salailua kahdella asialla. Ostajataho ei halua tulla julkisuuteen eikä kertoa kauppahintaa ennen kuin valtuusto on päätöksensä tehnyt.