Ee­va-Ma­ria Maijala hakee So­dan­ky­län kun­nan­joh­ta­jak­si

Kunnanjohtajan hakuaika päättyy perjantaina.

Eeva-Maria Maijala ilmoitti jättäneensä hakemuksen Sodankylän kunnanjohtajaksi. Maijala ilmoitti asiasta Facebook-päivityksessään keskiviikkona.

– Nyt se on jätetty eli laitoin hakemuksen Sodankylän kunnanjohtajan pestiin, Maijala kirjoittaa.

Eeva-Maria Maijala on kotoisin Sodankylästä. Hän työskentelee tällä hetkellä Savukosken elinkeino- ja maaseutupäällikkönä. Maijala toimi keskustan kansanedustajana kaksi kautta vuodesta 2011 alkaen. Hän oli ehdolla myös vuoden 2019 vaaleissa, mutta jäi vaille eduskuntapaikkaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä