Boreal Grin ja Kemin Lämärit yh­teis­työs­sä – uusi maa­li­bii­si nostaa tais­te­lu­tah­toa

Ensimmäinen kotipeli pelataan lauantaina 4. lokakuuta.

Musiikki
Kemiläinen hevimetalliyhtye Boreal Grin teki Kemin Lämäreiden edustusjoukkueelle uuden maalibiisin. Kuvassa rumpali Pasi Määttä, kitaristi Timo Miettunen, basisti Henri Herlevi ja laulaja-kitaristi Petri Markkanen.
Kemiläinen hevimetalliyhtye Boreal Grin teki Kemin Lämäreiden edustusjoukkueelle uuden maalibiisin. Kuvassa rumpali Pasi Määttä, kitaristi Timo Miettunen, basisti Henri Herlevi ja laulaja-kitaristi Petri Markkanen.
Kuva: Jouko Eskelinen / Datafun

Kemiläinen hevimetallibändi Boreal Grin on laatinut Kemin Lämäreiden edustusjoukkueelle uuden maalibiisin. Keltamusta-kappale julkaistiin 19.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä