Musiikki
Kemiläinen hevimetalliyhtye Boreal Grin teki Kemin Lämäreiden edustusjoukkueelle uuden maalibiisin. Kuvassa rumpali Pasi Määttä, kitaristi Timo Miettunen, basisti Henri Herlevi ja laulaja-kitaristi Petri Markkanen.
Kuva: Jouko Eskelinen / Datafun
Kemiläinen hevimetallibändi Boreal Grin on laatinut Kemin Lämäreiden edustusjoukkueelle uuden maalibiisin. Keltamusta-kappale julkaistiin 19.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut