Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Asuk­kaat huo­mioi­ta­va mat­kai­lus­sa

Näkökulma

Viimeisen vuoden aikana Rovaniemen matkailua on kehitetty yhdessä kaupunkilaisten kanssa. Ideapajoissa, keskustelutilaisuuksissa ja kyselyissä esiin nousseita ehdotuksia on viety jo käytäntöön.

Matkailu tuo työtä, tuloja ja palveluita, mutta sen vaikutukset näkyvät myös niiden arjessa, jotka eivät matkailusta suoraan hyödy. Matkailun kasvaessa on ensiarvoisen tärkeää huomioida asukkaiden kokemukset ja näkemykset osana matkailun kehittämistä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut