Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Alkaako koulu liian ai­kai­sin?

Aamulla herätys soi ja herään laittamaan sen pois. Ajattelen, että nukun vielä vähän aikaa. Lopulta herään ja katson kelloa. Koulu on alkanut puolisen tuntia ja taksikin lähtenyt pari tuntia sitten. Nousen ja käyn katsomassa, onko ketään kotona, joka voisi viedä minut kouluun.

Monet nuoret, varsinkin yläkoululaiset, nukkuvat herätyksensä yli, kun eivät jaksa herätä niin aikaisin kouluun.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa