Saimme juuri lukea Helsingin Sanomista, kuinka Helsingin kaupunki selvityksessään totesi, että paperiset oppimateriaalit ovat varsin hyviä suurelle osalle toisen asteen opiskelijoista, vaikka digimateriaaleja on ajettu kouluihin kuin käärmeitä pyssyyn.
Viime syksynä astui voimaan koko peruskoulun kattava kännykkäkielto. Aiemmin olemme lisäksi kuulleet, kuinka takavuosien seinättömiin kouluihin on rakennettu väliseiniä koulutyöhön keskittymistä helpottamaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut