koulumenestys
Tytöt aliarvioivat kykynsä koulussa ja pojat yliarvioivat omansa – "Tytöt pärjäävät, koska heidän on pakko"

Tytöt ali­ar­vioi­vat kykynsä kou­lus­sa ja pojat yli­ar­vioi­vat omansa – "Tytöt pär­jää­vät, koska heidän on pakko"

Lukijalta Mielipidekirjoitus

Kou­lu­ra­hat asei­siin?

3