Esikoululaiset
"Me ollaan pantu kortta kekoon" – rovaniemeläisen päiväkodin lapset kertoivat Sauli Niinistölle miten he ovat syöneet lautasensa tyhjäksi,  presidentti vastasi kirjeellä

"Me ollaan pantu kortta kekoon" – ­ro­va­nie­me­läi­sen päi­vä­ko­din lapset ker­toi­vat Sauli Nii­nis­töl­le miten he ovat syöneet lau­ta­sen­sa tyh­jäk­si, pre­si­dent­ti vastasi kir­jeel­lä

4