850 he­vos­voi­maa ja SM-ho­peaa – si­mo­lai­sen Marko Yli­mar­ti­mon vii­den­kym­pin vil­li­tys kan­nat­ti

Marko Ylimartimon Toyotassa alkuperäistä on vain kori.
Marko Ylimartimon Toyotassa alkuperäistä on vain kori.
Kuva: Pekka Aho

Nyt tai ei koskaan.

Näin mietiskeli simolainen kiihdytysautokuski Marko Ylimartimo, kun viime vuonna ikämittariin tuli 50 vuotta. Ylimartimo on kisannut jo pitkään katukisoissa, mutta nyt hän päätti lähteä ensimmäistä kertaa mukaan SM-sarjaan.

Tämä "viidenkympin villitys" tuottikin komean tuloksen, sillä Ylimartimo kaasutti neljän osakilpailun sarjassa hopealle.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä