Marko Ylimartimon Toyotassa alkuperäistä on vain kori.
Kuva: Pekka Aho
Nyt tai ei koskaan.
Näin mietiskeli simolainen kiihdytysautokuski Marko Ylimartimo, kun viime vuonna ikämittariin tuli 50 vuotta. Ylimartimo on kisannut jo pitkään katukisoissa, mutta nyt hän päätti lähteä ensimmäistä kertaa mukaan SM-sarjaan.
Tämä "viidenkympin villitys" tuottikin komean tuloksen, sillä Ylimartimo kaasutti neljän osakilpailun sarjassa hopealle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut