-

Pel­los­ta isoille väy­lil­le

15-vuotias Kalle Kela teki viehättävästä kesäharrastuksesta lajin, jonka eliittisarjaan pellolainen toivoo joskus murtautuvansa.

15-vuotias Kalle Kela teki viehättävästä kesäharrastuksesta lajin, jonka eliittisarjaan pellolainen toivoo joskus murtautuvansa.

15-vuotias Kalle Kela on harrastanut frisbeegolfia puolet elämästään. Kun hän 7–8-vuotiaana lähti kaverinsa kanssa Pellon Naamivaaran nyt jo erittäin tutuksi tulleelle radalle, lajin mukavuus viehätti heti. Kela alkoi kulkea radalla jo seuraavana kesänä viikoittain.

Ensimmäisiin kisoihinsa Kela osallistui 9-vuotiaana. Tuolloin hän heitti isänsä kanssa parikilpailun Naamivaarassa.

– Varmasti olimme viimeisiä, mitä voi olettaakin, kun kumpikin oli aloittanut ihan äsken, Kela naurahtaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä