Jarmo Pienimäki aloitti Ylitornion kunnanjohtajana vuonna 2024. Sitä ennen hän toimi Ähtärin kaupunginjohtajana.
Kuva: Anssi Jokiranta
Lapin Kansan hankkimien asiakirjatietojen mukaan Ylitornion kunnanjohtaja Jarmo Pienimäkeä syytetään törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Syyttäjä on nostanut syytteet Ähtärin kaupungin kahdeksaa luottamushenkilöä vastaan ensisijaisesti virka-aseman väärinkäyttämisestä ja yhtä viranhaltijaa vastaan ensisijaisesti törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut