Yli­tor­nion kun­nan­joh­ta­jaa Jarmo Pie­ni­mä­keä syy­te­tään tör­keäs­tä vir­ka-ase­man vää­rin­käyt­tä­mi­ses­tä – liittyy aiem­paan työhön Äh­tä­ris­sä

Jarmo Pienimäki aloitti Ylitornion kunnanjohtajana vuonna 2024. Sitä ennen hän toimi Ähtärin kaupunginjohtajana.
Jarmo Pienimäki aloitti Ylitornion kunnanjohtajana vuonna 2024. Sitä ennen hän toimi Ähtärin kaupunginjohtajana.
Kuva: Anssi Jokiranta

Lapin Kansan hankkimien asiakirjatietojen mukaan Ylitornion kunnanjohtaja Jarmo Pienimäkeä syytetään törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä.

Syyttäjä on nostanut syytteet Ähtärin kaupungin kahdeksaa luottamushenkilöä vastaan ensisijaisesti virka-aseman väärinkäyttämisestä ja yhtä viranhaltijaa vastaan ensisijaisesti törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä