Yli 40 ihmistä ko­koon­tui Pa­les­tii­nan tueksi Ro­va­nie­mel­lä – "Pakko tehdä jotain"

Mielenosoittajia oli mukana noin neljäkymmentä ja lisäksi muutama lapsi rattaissa. Kuvassa Paula Juntti.
Mielenosoittajia oli mukana noin neljäkymmentä ja lisäksi muutama lapsi rattaissa. Kuvassa Paula Juntti.
Kuva: Anssi Jokiranta

Mielenosoitus palestiinalaisten tueksi alkoi Rovaniemellä lauantaina yhdeltä iltapäivällä.

Kaupungintalolle kerääntyi noin neljäkymmentä ihmistä.

Rovaniemeläinen Paula Juntti kertoo tämän olevan hänen ensimmäinen mielenosoituksensa Palestiinan puolesta.

– Tuli sellainen olo, että pakko tehdä jotain.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä