Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Yh­dis­te­tään ke­sä­ker­ho­voi­mat

Luin jutun (LK 29.4.) 7-vuotiaasta, jolle etsittiin kesäkerhoa heinäkuuksi. Tarjontaa tuntui olevan runsaasti Rovaniemellä kesä- ja elo-, muttei heinäkuussa. Kerhoja järjestävät seurakunnat, eri järjestötoimijat, urheiluseurat, kunta, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Rovalan Nuoret ry ja 4H-kerhot. Osa kerhoista on maksullisia ja osa maksuttomia.

Heinäkuu oli ennen lomakuukausi, jolloin tehtaat oli suljettu. Nyt ei ole varsinaista lomakuukautta ainakaan niin, että jokin työpaikka olisi totaalisesti suljettu.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa