WoVon nuo­ri­so­ket­ju sä­tei­lee - Oona Vil­ja­nen, Miia-Ma­ria Mä­ki­ky­rö ja Aliisa Kähkölä olivat Vam­pu­lan turma

Woman Volley Rovaniemi juhli keskiviikkoiltana Lapin urheiluopistolla kauden ensimmäistä kolmen pisteen voittoa naisten mestaruusliigassa. WoVon käsittelyssä pehmeni LP Vampula, joka kaatui erin 3-1 (25-19, 15-25, 25-21, 25-20).

WoVo pelaa parhaillaan todellista härkäviikkoa, sillä ensi sunnuntain kotiottelu LP Kangasalaa vastaan on jo viides liigapeli runsaan viikon sisällä. WoVon päävalmentaja Teemu Mäkikyrö ei nähnyt joukkueessaan hyytymisen merkkejä, vaikka viime viikonvaihde sujui tien päällä Pihtiputaalla ja Nurmossa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä