VKV:n kvar­tet­ti tuu­let­te­li naisten 4x400 metrin Suomen mes­ta­ruut­ta

Veitsiluodon Kisaveikot palasi Kotkassa kultakantaan SM-viesteissä, kun nelikko Tiia Järvinen, Erika Utriainen, Elisabet Salmela ja Mette Baas voitti naisten 4x400 metrin viestin.

VKV:n voittoaika oli 3.45,12. Toiseksi sijoittunut HIFK jäi 2,92 sekunnin päähän. Jyväskylän Kenttäurheilijat oli kolmas.

VKV voitti edellisen kerran pitkän viestin vuonna 2018 ja oli hopealla vuonna 2016.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä