Ve­rot­ta­ja val­mis­tau­tuu vuo­den­vaih­teen ruuh­kaan viime vuo­des­ta vii­sas­tu­nee­na: Jopa puolet lisää pu­he­lui­hin vas­taa­jia

Verohallinnon asiakaspalvelussa voi silti joutua jonottamaan kymmeniä minuutteja.

Verotoimistoja on enää lähinnä maakuntakeskuksissa, kun monet verotukseen liittyvät asiat pystyy nykyään hoitamaan digitaalisesti.
Verotoimistoja on enää lähinnä maakuntakeskuksissa, kun monet verotukseen liittyvät asiat pystyy nykyään hoitamaan digitaalisesti.
Kuva: Jari Toivonen

Verohallinto on varannut lähipäiville puhelinpalveluunsa jopa puolet viimevuotista enemmän asiakaspalvelijoita vastamaan verokorttikysyntään.

Näin kertoo palvelujohtaja Minna Rotko Verohallinnosta.