Ve­den­keit­to­ke­ho­tus jatkuu Yli­tor­nion Kan­to­maan ve­si­osuus­kun­nan alueel­la

Kaikki ruuanlaittoon ja juomavetenä käytettävä vesi on keitettävä Ylitorniolla Kantomaan vesiosuuskunnan alueella.

Alueen juomaveden vesinäytteestä löytyi koliformisia bakteereja ensimmäisen kerran perjantaina 3. syyskuuta. Viime torstaina vedestä otettiin kaksi uutta näytettä, joista toisesta löytyi enterokokkibakteeri.

Vettä voi käyttää peseytymiseen normaalisti. Vedenkeittokehotus on voimassa toistaiseksi.

Ilmoita asiavirheestä