Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Vanha pa­lo­ase­ma pu­ret­ta­va

Sodankylän kunnanhallitus päätti 10.5., että vanha paloasemarakennus puretaan. Päätös ei ollut yksimielinen, sillä kokouksessa esitettiin kolme eri mielipidettä, joista kahdesta äänestettiin. Erityisesti eräät kokoomuslaisvaltuutetut ovat paloaseman säilyttämisen kannalla, joka väistämättä lisää kunnan kustannuksia muutenkin tiukassa taloustilanteessa.

Vanhan paloaseman alue sisältyy keskustan torin yleissuunnitelmaan, jossa asema-alueelle on varauduttu lisäksi leikki- ja puistoalueen rakentamiseen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa