Leo Kamppinen tuli aatonaaton iltajunalla joulunviettoon Kemiin. Suunnitelmissa on tavata paikkakunnalla ja muualla asuvia vanhoja kavereita sekä lautapelien että ravintolailtojen merkeissä.
Kuva: Karoliina Marttala
Kemin juna-asemalle saapuu aatonaattona tyytyväinen nuorimies. Vaasassa opiskeleva Leo Kamppinen odottaa joulua lapsuudenperheen kanssa ja vanhojen ystävien näkemistä.
Neljättä vuotta hallintotieteitä yliopistossa opiskelevalle Kamppiselle joulunvietto Kemissä on itsestäänselvä perinne.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut