Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Uusi koi­ra­puis­to Ro­va­nie­mel­le

Rovaniemeltä puuttuu kunnon koirapuisto. Lainaanrannassa on häkkimäinen ”puisto” hiekkapohjalla. Ounasrinteellä on vähän luonnonmukaisempi puisto, muttei kovin häävi sekään.

Meiltä puuttuu paikka, jossa koiraharrastajat voivat käyttää koiria kesäisin uimassa ilman paheksuntaa ja paikka, jossa koiraa voi piettää irti aitauksessa jossa olisi tilaa temmeltää. Rovaniemelle pitäisi ehdottomasti saada koirapuisto vesistöllä. Meillä on vesistöjä, johon tuollainen virkistyspaikka olisi mahdollista luoda.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa