Uimarit pää­si­vät pitkän tauon jälkeen al­taa­seen – Santa Claus -uin­nes­sa kir­jat­tiin pa­ri­sa­taa ki­sas­tart­tia

Pohjoisen uimarit pääsivät pitkästä aikaa kisa-altaaseen Santa Claus -uinneissa lauantaina Rovaniemen Vesihiidessä. Kahdessa kilpailujaksossa kirjattiin yhteensä noin 200 starttia 60 kisailijan voimin.

– Yleensä nämä ovat olleet kaksipäiväiset kilpailut, mutta tällä kertaa päätettiin vetää homma läpi yhtenä päivänä. Hyvä tapahtuma tästä saatiin aikaiseksi kotimaisin voiminkin. Kilpailijat tulivat pääasiassa Pohjois-Suomesta, mutta oli yksi uimari myös Helsingistä, järjestävän seuran Swimming Club Rovaniemen puheenjohtaja Jouni Kela kertoi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä