Ulla-Kirsikka Vainion mukaan kaupungin talous saadaan terveemmälle pohjalle parissa vuodessa mikäli säästöihin sitoudutaan.
Kuva: Anssi Jokiranta
Rovaniemen kaupunginjohtaja Ulla-Kirsikka Vainion mukaan kaupungin talous saataisiin tasapainoon parissa vuodessa mikäli menojen karsimiseksi ja tulojen lisäämiseksi tehdään aktiivisesti toimia. Vainio esitteli talousarvioesitystä ja vuosien 2022–2033 taloussuunnitelmaa maanantaina. Kaupunginhallitus aloittaa talousarvion käsittelyn ensi maanantaina.