Jalkapallo
TP-47:n kapteenina jatkaa Joonatan Alamäki.
Kuva: Jussi Leinonen
Tornion Pallo -47 tavoittelee tällä kaudella nousua jalkapallon Ykköseen. Tavoite on kova, sillä Kakkosesta nousee kauden päätteeksi vain kaksi joukkuetta yhteensä ja sarjassa on kuitenkin kolme kymmenen joukkueen lohkoa.
TP-47 pelaa Kakkosen pohjoisessa lohkossa eli lohko C:ssä. Viime kaudella sen sijoitus siinä oli runkosarjan jälkeen neljäs ja lopulta ylemmässä loppusarjassa viides.
Hyvää juhannusta!
Lue Lapin Kansa Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Kuvagalleriat ja livelähetykset
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut