Tornion Suurpilkit on parhaillaan käynnissä Torniojoen rannalla Nordbergin möljällä.
Koska sää on ollut vetinen aiempinakin vuosina, tapahtumaa siirrettiin tälle vuodelle viikkoa aikaisemmaksi. Ja hyvä näin, sillä vielä viikolla jännitettiin, kuinka pitkävartiset saappaat jäällä kulkemiseen tarvitaan.
Lauantaina aamupäivällä jää kantoi hyvin pilkkikisoihin osallistuneita kahta puolen siltaa.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka
Ainakin lauantaina aamupäivällä pilkkikansa kulki kahta puolen siltaa ongelmitta eikä vettä jäällä ollut.
Hyvää juhannusta!
Lue Lapin Kansa Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Kuvagalleriat ja livelähetykset
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut