Jaakko Petäjämaa ajoi vesicrossin Suomen mestariksi.
Kuva: Katja Everkijeff/Tornion Vesikelkkailijat
Tornion Vesikelkkailijoiden Jaakko Petäjämaa on vesicrossin Suomen mestari vuosimallia 2025. Torniolainen voitti ensimmäistä kertaa urallaan open-luokan SM-kultaa.
SM-sarjan viimeinen osakilpailu ajettiin Parikkalassa. Petäjämaa kaasutteli päätöskisassa toiseksi hallitsevan Euroopan mestarin Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoiden Ossi Kiviniemen jälkeen.
Kiviniemi sijoittui SM-sarjassa kolmanneksi Petäjämaan ja Ylä-Lapin Moottorikelkkailijoiden Pasi Leivon jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut