McDonald’s -ravintolan eli Mäkkärin rantautumisesta Tornioon ehdittiin huhuta jo vuosien ajan. McDonald’s Suomen toimitusjohtaja Olli Johansson kertoo, että päätös ravintolan avaamisesta alueelle tehtiin pari vuotta sitten.
– Näemme paljon potentiaalia tässä alueessa, Johansson toteaa.
Uudisrakennus valmistui Lidlin ja Tokmannin väliselle tontille elokuun alkupuolella ja virallisia avajaisia vietettiin tämän viikon maanantaina.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin