Timo Tör­mä­nen jatkaa Lapin vih­rei­den joh­dos­sa ensi vuonna – Vihreät va­lit­si­vat myös uuden pii­ri­hal­li­tuk­sen

Rovaniemeläinen Timo Törmänen jatkaa Lapin vihreiden puheenjohtajana ensi vuonna. Vihreät teki valinnan syyskokouksessaan viikonloppuna.

Piirihallitukseen valittiin uusina jäseninä Tuula Mäkinen Kemistä, Ville Schroderus ja Janita Goman Torniosta, Mikko Kilpimaa Savukoskelta ja Jatta Ruokanen Rovaniemeltä. Piirihallituksessa jatkaa Tarja Suopajärvi Rovaniemeltä ja Tiina Huilaja Kittilästä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä