Lapin vihreiden uudeksi puheenjohtajaksi on valittu kittiläläinen Tiina Huilaja.
Lapin vihreät teki valinnan kevätkokouksessaan lauantaina.
Edellinen puheenjohtaja Timo Törmänen erosi helmikuussa terveydellisistä syistä.
Huilaja on tyytyväinen puolueen asetelmaan kuntavaaleissa.
– Tästä on hyvä jatkaa Timon hyvin alulle panemaa vaalityötä saadaksemme vaalivoiton kesäkuun kuntavaaleissa.