Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Tie vaa­ran­taa tur­val­li­suu­den

Tänä talvena on Rovaniemi–Vanttauskoski-tiellä tapahtunut useita tieltä suistumisia ja läheltä piti-tilanteita. Tie on ollut liian usein huonossa kunnossa aamulla töihin lähdettäessä ja vielä illalla sieltä palatessa.

Tie on ollut liukas, ja syvät urat ovat hankaloittaneet ajamista. Lisäksi tien pinta on ollut ja on tällä hetkelläkin hyvin epätasainen. Myös tien reunat ovat olleet huonossa kunnossa varsinaisen ajoradan ja aurausvallin välissä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa