Ter­vo­lan ener­gia- ja ve­si­yh­tiöt ovat menossa yhteen – kunta aikoo to­teut­taa sa­man­lai­sen fuusion kuin lä­hi­kun­nat

Tervolan kunnanjohtaja Mika Simoska sanoo, että energia- ja vesiyhtiön fuusiossa suurimpia etuja syntyisi hankinnoissa, yhteisessä rakentamisessa ja suunnittelussa.
Tervolan kunnanjohtaja Mika Simoska sanoo, että energia- ja vesiyhtiön fuusiossa suurimpia etuja syntyisi hankinnoissa, yhteisessä rakentamisessa ja suunnittelussa.
Kuva: Jussi Leinonen

Tervolan kunnan energia- ja vesiyhtiöt ovat sulautumassa. Kunnanhallitus käsittelee Tenergia Oy:n ja Tervolan Vesi Oy:n yhdistämisesitystä tämän viikon torstain kokouksessaan.

Kunnanvaltuuston on tarkoitus sanoa viimeinen sana asiaan juhannuksen jälkeisenä maanantaina 28.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä