Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Tehdään Eu­roo­pas­ta taas suuri

Ukrainan rauhanneuvotteluissa väläytellään EU-jäsenyyskorttia. En ymmärrä, miksi Ukrainaa pitäisi rauhan nimissä rangaista EU-jäsenyydellä.

Kaikkein tuloksellisinta olisi saada Ukraina Naton pöytään, koska vain se takaisi jonkinlaisen turvatakuun. Mikäli Zelenskyi haluaa maansa EU:hun, kyse on varmasti vain yrityksestä saada kumppaneita, jotka sitoutuvat edes johonkin.

Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa on jatkunut pian neljä vuotta.
Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa on jatkunut pian neljä vuotta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut