Suomen miesten jalkapallomaajoukkue aloitti MM-karsintaurakkansa 2–2-kotitasapelillä Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Suomen molemmat osumat Helsingin olympiastadionilla teki Teemu Pukki, jonka maalitehtailulle ei näytä tulevan minkäänlaista loppua.
Kaikki ottelun maalit syntyivät toisella puoliajalla. Vieraat siirtyivät 55. minuutilla johtoon Miralem Pjanicin maalilla, joka syntyi rangaistuspotkun paluupallosta.
Rangaistuspotku tuomittiin, kun erotuomari Tasos Sidiropoulos katsoi pallon osuneen Jukka Raitalaa käteen.