Niko Heikkilä teki onnistuneen paluun SM-kisareiteille viikonloppuna.
Kuva: Jussi Leinonen
Yhteislähdössä hiekka pölähtää, kun noin 20 maastopyörää ampaisee liikkeelle. Rovaniemen Ounasvaaralla on käynnissä viimeinen puristus, sillä sunnuntai-iltapäivään mennessä SM-mitalit on jo jaettu.
Kolmipäiväisessä, Ounaksen Pyörä-Poikien isännöimässä tapahtumassa ratkaistiin mestaruudet kolmessa eri kilpailumuodossa.
Juttu jatkuu faktalaatikon jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut