Suomi jäi ilman mitalia suun­nis­tuk­sen EM-vies­teis­sä – miehet nel­jän­siä ja naiset vii­den­siä Virossa

Suomi jäi mitalisijojen ulkopuolelle suunnistuksen EM-kilpailut päättäneessä viesteissä sunnuntaina. Viron Rakveressa käydyssä kilpailussa Suomen miesten joukkue oli neljäs ja naisten joukkue viides.

Miesten viestin voitti Norja joukkueella Magne Dähli, Kasper Fosser ja Eskil Kinneberg. Ruotsi otti hopeaa ja Sveitsi pronssia.

Ruotsi näytti viestissä laajaa tasoaan, sillä maan kaikki kolme joukkuetta olivat viiden parhaan joukossa, ja hopealle suunnistanut joukkue oli Ruotsin kolmosjoukkue.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä