Suomi jäi mitalisijojen ulkopuolelle suunnistuksen EM-kilpailut päättäneessä viesteissä sunnuntaina. Viron Rakveressa käydyssä kilpailussa Suomen miesten joukkue oli neljäs ja naisten joukkue viides.
Miesten viestin voitti Norja joukkueella Magne Dähli, Kasper Fosser ja Eskil Kinneberg. Ruotsi otti hopeaa ja Sveitsi pronssia.
Ruotsi näytti viestissä laajaa tasoaan, sillä maan kaikki kolme joukkuetta olivat viiden parhaan joukossa, ja hopealle suunnistanut joukkue oli Ruotsin kolmosjoukkue.