Si­sä­mi­nis­te­ri vie­rai­li Tor­nios­sa – IL: "Täällä an­ne­taan suo­si­tuk­sia siitä, että täl­lai­ses­sa tau­ti­ti­lan­tees­sa ei olisi hyvä, että rajan yli mennään edes­ta­kai­sin"

Sisäministeri Maria Ohisalo kävi maanantaina Torniossa tutustumassa Ruotsin maarajalla tehtävään valvontaan. Ministeri vastasi samalla myös paikalle osuneiden median edustajien kysymyksiin.
Sisäministeri Maria Ohisalo kävi maanantaina Torniossa tutustumassa Ruotsin maarajalla tehtävään valvontaan. Ministeri vastasi samalla myös paikalle osuneiden median edustajien kysymyksiin.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka

Sisäministeri Maria Ohisalo (Vihr.) vieraili maanantaina Torniossa.

Yllätysvierailulla sisäministeri on muun muassa tutustui länsirajan valvontaan ja Rajavartiolaitoksen toimintaan rajalla.

Sisäministeri vetosi kansalaisten moraaliin

Lapin Kansa koetti tavoittaa Ohisaloa maanantaiaamusta alkaen, mutta ministeri ei vastannut yhteydenottopyyntöihin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä