Simo Terävä ja Kati Man­sik­ka­sa­lo-Jur­ve­lin ajoivat Ro­va­nie­mi MTB-ma­ra­to­na­jon voit­toon

Ounaksen Pyörä-Poikien järjestämä Rovaniemi MTB -maratonajo (XCM) ajettiin lauantaina Tottorakan ja Välirakan maisemissa nihkeän kuumassa (+ 25 astetta) säässä. Reitti risteili maastossa pääosin varsin tasaisella alustalla, mutta reitillä oli kuitenkin pari melko vaativaa ylämäkiosuutta ja hieman alamäkipätkiäkin joukossa.

Miesten eliten 39,9 km:n ja seitsemän kierroksen kilpailussa kovinta vauhtia piti alusta asti Jyväskylän Pyöräilyseuran Simo Terävä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä