Simo Kivelä (oik.) ja Mika Kallunki ajavat Tunturirallissa ensimmäistä kertaa. Menopelinä on BMW 328, jota Kivelä on ahkerasti rakennellut autotallissaan.
Kuva: Pekka Aho
Kemijärveläislähtöinen, Rovaniemelle sittemmin kotiutunut Simo Kivelä pääsi toteuttamaan torstai-iltana suuren haaveensa – hänestä tuli yksi Tunturiralliin startanneista kuskeista, kun kahden päivän kisarupeama alkoi seremoniallisesti Rovaniemen Lordinaukiolta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut