Salomo Sirviö palasi voit­ta­jak­si Levillä - "Laskee 2-3 vuoden sisällä maail­man­cu­pia va­kio­mie­he­nä"

SM-pujottelussa torstaina epäonnistunut Salomo Sirviö palasi kärkitaistoon Levin FIS-kisojen toisena päivänä West -rinteessä. Sirviö voitti miesten pujottelun 40 sadasosan erolla Jaakko Tapanaiseen.

Kuopio Ski Clubia edustava 20-vuotias Sirviö on ollut kovassa tuloskunnossa pitkin talvea. Pääsiäisenä hän kävi voittamassa kaksi FIS-kisaa Ruotsin Sundsvallissa. Sitä ennen hän nappasi Ylläksen SM-kisosta mestaruudet super-g:ssä ja alppiyhdistetyssä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä