Ro­va­nie­mi suun­nit­te­li palk­kaa­van­sa 150 nuorta ke­sä­töi­hin, mutta sitten iski korona, ja työ­paik­ko­ja jäi jäl­jel­le alle 20 – Ke­sä­työ­se­te­li paikkaa ti­lan­net­ta


Koronavirus syö suurimman osan Rovaniemen kaupungin kesätyöpaikoista.

Kaupunki suunnitteli palkkaavansa 150 kesätyöläistä suurimmaksi osaksi varhaiskasvatuspalveluihin sekä sosiaali- ja terveydenhuoltoon.

Koronaviruksen takia näihin yksiköihin ei tänä kesänä oteta yhtään nuorta kesätyöntekijää tänä vuonna.

Päiväkodeissa nuoret olisivat muun muassa avustaneet ruokailuissa ja pukemisessa, sekä siivonneet ja leikkineet lasten kanssa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä