Ro­va­nie­mel­le elin­voi­ma­joh­ta­jak­si siir­ty­vä Dina So­la­tie: ”Olen pyr­ki­nyt olemaan kaik­kien ke­mi­jär­ve­läis­ten kau­pun­gin­joh­ta­ja”

Työmatka Hirvaalta hoituu jatkossa vaikka sähköpyörällä. Helsingin aamukoneita Solatien ei tule ikävä.

Rovaniemen tuleva elinvoimajohtaja Dina Solatie ehti olla Kemijärven kaupunginjohtajana pari vuotta. Hänet valittiin virkaan kesällä 2024.
Rovaniemen tuleva elinvoimajohtaja Dina Solatie ehti olla Kemijärven kaupunginjohtajana pari vuotta. Hänet valittiin virkaan kesällä 2024.
Kuva: Katja Palmqvist

Rovaniemen elinvoimajohtajaksi valittu Dina Solatie odottaa mahdollisuutta jatkaa työtä yritysten kasvun, investointien ja työllisyyden edistämiseksi.

– Arktinen osaaminen, korkeakoulut, tutkimus- ja kehittämistoiminta sekä muuttuvan toimintaympäristön avaamat mahdollisuudet luovat Rovaniemelle vahvan perustan tulevaisuuden kasvulle, Solatie sanoo tulevasta tehtäväkentästään.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä