Rovaniemen tuleva elinvoimajohtaja Dina Solatie ehti olla Kemijärven kaupunginjohtajana pari vuotta. Hänet valittiin virkaan kesällä 2024.
Kuva: Katja Palmqvist
Rovaniemen elinvoimajohtajaksi valittu Dina Solatie odottaa mahdollisuutta jatkaa työtä yritysten kasvun, investointien ja työllisyyden edistämiseksi.
– Arktinen osaaminen, korkeakoulut, tutkimus- ja kehittämistoiminta sekä muuttuvan toimintaympäristön avaamat mahdollisuudet luovat Rovaniemelle vahvan perustan tulevaisuuden kasvulle, Solatie sanoo tulevasta tehtäväkentästään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut