Rovaniemellä järjestettiin viikonloppuna lauantaina mopomiitti, joka pysyi pääosin rauhallisena ja hyvässä yhteishengessä poliisin kanssa, kerrotaan Lapin poliisilaitoksen tiedotteessa.
Poliisin mukaan lauantai-illan vaihtelevalla säällä oli vaikutusta osallistujamäärään, sillä se pysyi maltillisena koko illan ajan.
Yksi mopoilija ajoi poliisia karkuun. Mopon kuljettaja menetti mopon hallinnan ja kaatui. Kaatumisen jälkeen hän meni asuntoon, josta hänet häädettiin nopeasti pois.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut