Vaihdosta kentälle tullut Kristiina Saijets (oik.) teki Rovaniemen Palloseura voittomaalin.
Kuva: Jussi Leinonen/arkisto
Rovaniemen Palloseuran ensimmäinen voitto jalkapallon Kansallisessa Ykkösessä tuli pohjoisen hegemoniaottelussa, kun oululainen ONS kukistui 2-1 (1-0) lukemin.
– Tätä onnistumista on kyllä odotettu ja meillä on ollut uskoa siihen, että jossakin kohtaa natsaa. Joukkueen tekeminen on kehittynyt koko ajan, RoPSin päävalmentaja Juho Pernu makusteli täyttä pistepottia, joka tuli kauden 11:nnessä ottelussa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut