Rie­mu­yli­op­pi­laat juh­li­vat Tor­nios­sa

Riemu-
ylioppilaat
Keväällä 1975 valmistuneet riemuylioppilaat juhlivat Torniossa.
Keväällä 1975 valmistuneet riemuylioppilaat juhlivat Torniossa.
Kuva: Tornion Foto-Wille, Ville Söderström

Toukokuun viimeisenä päivänä tuli kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun pääsimme ylioppilaiksi Putaan lukiosta. Tänä keväänä meistä tuli siis riemuylioppilaita ja oli juhlan aika.

Muutaman hengen työryhmä kokoontui useaan otteeseen kevään aikana suunnittelemaan ja järjestämään meille tapaamista ja juhlaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä