Riemu-
ylioppilaat
ylioppilaat
Keväällä 1975 valmistuneet riemuylioppilaat juhlivat Torniossa.
Kuva: Tornion Foto-Wille, Ville Söderström
Toukokuun viimeisenä päivänä tuli kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun pääsimme ylioppilaiksi Putaan lukiosta. Tänä keväänä meistä tuli siis riemuylioppilaita ja oli juhlan aika.
Muutaman hengen työryhmä kokoontui useaan otteeseen kevään aikana suunnittelemaan ja järjestämään meille tapaamista ja juhlaa.