Rat­ti­juo­pu­muk­sis­ta yh­dys­kun­ta­pal­ve­lua – mies ajoi hu­ma­las­sa kahtena pe­räk­käi­se­nä päivänä Kit­ti­läs­sä

Mies kuljetti autoa päihtyneenä huomattavan pituisen matkan. Kuvituskuva.
Mies kuljetti autoa päihtyneenä huomattavan pituisen matkan. Kuvituskuva.
Kuva: Susanna Eksymä

58-vuotias mies tuomittiin Lapin käräjäoikeudessa kolmen kuukauden ehdottomaan vankeuteen törkeästä rattijuopumuksesta sekä kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta. Hän kärsii tuomionsa 90 tuntina yhdyskuntapalvelua.

Mies ajoi yli kahden promillen humalassa Meltauksesta Leville, jossa poliisipartio tapasi hänet. Seuraavana päivänä mies lähti taas ajamaan noin kahden promillen humalassa, tällä kertaa ilman ajo-oikeutta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä