Oulun kaupungin hallintojohtaja Ari Heikkistä (vas.) ja kaupungin entistä viestintäjohtaja Mikko Salmea epäillään virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Poliisi epäilee Oulun kaupungin entistä viestintäjohtaja Mikko Salmea ja hallintojohtaja Ari Heikkistä virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Poliisi sai 5. syyskuuta valmiiksi esitutkinnan, jossa se tutki Salmen ja Heikkisen epäiltyä virka-aseman väärinkäyttöä.
Poliisin esitutkinnan perusteella epäillään, että entinen viestintäjohtaja Salmi on laskuttanut työaikakorvauksia ilman asianmukaista perustetta ja hallintojohtaja Heikkinen on esihenkilön roolissa hyväksynyt menettelyn.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut