Pohjan Koiton nuoret juoksijat onnistuivat hyvin SM-viestien avauspäivänä Turussa. Sijoituksellisesti parasta antia oli N19-sarjan 3x800 metrillä tullut neljäs sija, mutta myös 15-sarjan tytöt pääsivät aikatavoitteisiinsa niin 4x80 metrin aitaviestissä kuin 4x100 metrin pikaviestissä.
Koitto juoksi 19-vuotiaissa järjestyksessä Enni Petrelius, Taru Repo ja Sointu Oinas.